piątek, 23 czerwca 2017

dycha i stówka - gorlickie obyczaje

Policja i Sąd w Gorlicach to nie tylko dusiciele dzieci, ale piewcy obyczajów
lokalnych ... Cultura lokalna jest specyficzna nie tylko że: ja ... piszący jestem
Łobcy ... tu Łotruski i Lemki też tu przebywający są specyficzni pod tym względem.
Wczoraj (23-06-17) byłem w ich sklepie PodAdministracją_odA-Z
i cały dzień nie tylko przypominali ich zabawy kulturalne ze "stówką" ale i z "dychą".

*** stówka pierwsza
Krynica około 1982/83/84
byłem kilka razy przerabiany ... robią mi kilka wspomnień_hologramowych;
Przyjeżdżał do wyrodnej po pogrzebie Taty mężczyzna podobny do sutenera
z CKUPrzyJagiełły ... tu trafiają "niegrzeczne kobiety" twierdzi że to kara
za przestępstwa jakie popełniły ... to szkółka "marii-magdalen" ... prostytutek
religijnych ... ja mam też tu trafić ... wywozi mnie do Krynicy i wymusza
usługi dla Urzędniczki-Rządu ... ona uprawia seks z wybranym, a ja za "stówkę"
mam ją "dopieszczać" vel robić "masaż" ... kilka akcji i pretensji ... odmowa oznacza
zemstę i do dziś Urzędniczki i Rząd się mszczą ... mam dwa wspomnienia z tego;
trzecie jakieś dziwne skojarzenia i nie musi być Krynica a lokal w Gorlicach.
"Stówka" to tu główny motyw działań ... to symbol władzy i Rządu.

*** dycha pierwsza
handel na Dworzysko to walka z Łotruskami o byt ... jako "sierota" zostałem
przez nich wytypowany ... ma stoisko przy placu targowym; sprzedaje
kwiatki sztuczne i wiklinę i sezonowo choinki (grudzień plus 3-4 dni listopada).
Przekręt z dychą zaczyna się od zdobycia zaufania ... chodzi grupa gorlickich
Ekspedientek ... stare z fali i też młode-uczące się ... puszczają echa
o odbieraniu pracy Sklepom i ekspedientkom ... jest wojna! urzędniczki
pomagają ... w sklepach mają kasy_fiskalne a na targowiskach: nie (nie ma znaczenia
wolny rynek i pochodzenie towaru ... typ hurtowni itd).
Robią przekręty z towarem i sugerowaniem ... one są lepiej wyszkolone i zaradniejsze
(w Gorlicach przypomnę  ... by to sobie ułatwić ... rozjechały mnie autobusem
i bili po kręgosłupie-8mm do środka kręg zapadnięty w wyniku uderzeń).
Akcje robią ... kupowanie dużo towaru o szerokim asortymencie i by powstała
szansa na przekręt z "dychą" ... dają banknot 100 złoty lub 200 złoty i nauczone
od iluzjonisty sztuczki stosują ... potrafią oszukać o "dychę".
Za tyle nie pobiegniesz za nimi ... a Policja nie kiwnie palcem ... Sąd tym bardziej
nie zrobi nic ... wartość tu nie ma znaczenia ... chodzi o wygryzienie i zaszczucie ich
wroga ... masz się żreć jak one i kłócić nawet o "grosz" ... główna idea to przeklinanie
i kłócenie się z nimi.

*** stówka druga
stówka_Michalskiego ... to bajka_gorlicka o cenie za bycie pod księciuniem.

...cdn...
*** dycha druga
handel w Gorlicach to nie tylko wywóz kurierek/ów lub handel ludźmi ... to
sprzedaż siebie jako czlowieka ... są różni ludzie w Gorlicach bo i okoliczne
miejscowości dbają o koloryt pastucha jaki budują.
W blokowiskach przy Dworzysku są rezydenci każdego pastucha i schodzą się
na targowisku by uszczknąć coś z ludzi ... stoję przy stoisku bo leżeć
nie ma jak ... podchodzi Bogdan: lokalny Podoficer przy Diadia_Maroz;
przetrwał nie jedną akcję Policji i Oficerów_Politycznych ... jest dlatego twardy
i wie dlaczego pije alkohol jako utrwalacz zapomnienie.
Wyraźnie tego dnia Bogdan chciał zapomnieć coś ... stan upojenia alkoholem
wskazywał że brak nie wiele by to się ziściło ... szukał sponsora ... a że nie było;
pojawił się z towarem do sprzedania ... dotarł i do mnie ... miał butelkę
płynu "Ludwik" do sprzedania ... nie chciałem ... ale błagał o poratowanie ...
w wspomnieniach wróciłem jak on się do mnie zachował ... brał udział w wszystkich
polowaniach na mnie ... nie krzyżował mnie, bo byli ważniejsi, a przy nagonkach
nie strzelał do mnie z broni_hologramowej i nie łapał mnie na smycz_niewolniczą ... to?
dobra ... kupiłem za "dychę" ten płyn ... tyle potrzebował: 10 złoty zwane "Dycha";  
Jest możliwość że chodziła nim Klaudia_Mrozek ... używała jego ciało, a sam
była hologramowo ... w Gorlicach to częste u Oficerów_Politycznych ... chodzą
ciałami trupów i osób w letargu lub amoku narkotykowym/alkoholowym.

Dobra, kupiłem ten płyn-Ludwik ... przeczucie mnie nie myliło że Bogdan to nie
koniec akcji "dycha" ... idzie ekspedientka ... brunetka, młoda ... znam ją! ale tylko
z opowiadań ... Bziuki się nią interesują ... w Holandii obserwują ją rezydenci;
wynajmuje pokoje w Gorlicach i dojeżdża do wiochy ... klan_Tylko się nią interesuje;
czyli i Bziuki i Mendy_kościelne z Rezydentami na emigracji.  
Jest na czym oko pocieszyć, to i rozumie Bziuków ... podchodzi i rozmawiamy ...
seks w Gorlicach to rozmawianie to jest nawet przyjemnie ... wcześniej
z Ewa_Wahowicz, Beata_Dec, Agnieszka_Gozdyra  i innymi gwiazdami "rozmawiałem"
to potem kopali mi samochód i co bądź psuli ... tu się zapowiadało że choć
przyjemność będzie ... pyta czy była osoba tu i coś sprzedawała ... odpowiadam
że tak ... tłumaczy się że pracuje w sklepie i ukradł jej prawdopodobnie płyn-Ludwik;
potwierdziłem że był i faktycznie wymusił kupno go za "dychę" ... pokazałem jej
płyn ... obejrzała i stwierdziła że ten ... spytała co zrobić bo musi mieć na kasie;
zaproponowałem by wzięła bo kradziony towar, a sam handluje to wiem jak boli taki
przekręt ... gdy się ma zarobek z zysku z sprzedanych przedmiotów ... "dycha"
tu nic nie warta ...

Kilka dni później kupowałem w sklepie jakieś produkty ... akurat była jako ekspedientka
 ... zaproponowała przy kasie podział strat i za pięć złoty mi wyrównała straty
 ... za wtedy ... tak po "piątce" ...  boli, ale mniej ... nie jedno wszystko traci, a symbolicznie
po połowie strat.

....cdn ... jest kilka akcji i po trochę dopiszę ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz