poniedziałek, 26 czerwca 2017

o choinka-ale biznes!

Wczoraj ... 25-06-17 ... wracam z cmentarza ... byłem na grobie Taty; wracam
i wymuszają inne przejście mam mijać Aleksandra_Czecha i jego żonę;
przypominają o długach z bloku11 ... biznes kiedyś robili z bloku11
chcieli handlować choinkami ... przy okazji jak chodziłem z ubezpieczeniami
OVFAllfinans (umów nie spisywałem, nie ta hierarchia - robiłem za wykładowce
taniego) rozmowy prowadziłem ... badały mnie klany_odA-Z ... jak to wyglądało
gdy ja handlowałem choinkami sztucznymi ... wypytują ... wiedzą że odłożyłem
na półkę 20000 złoty ... uważają że to dobry biznes ... w jeden miesiąc tyle;
nie obchodzi ich że to kumulacja 5 lat i nie mam dochodów stałych prowadząc
taki handel; miałem z książeczki oszczędnościowej 7000 tysięcy i pracowałem
jako tapicer i jeszcze handlowałem na targowicy.
Uparli się że to 20000 tysięcy to jednak z handlu na targowicy;
Wytłumaczyłem im na ile potrafię o handlu i gdzie za towarem jeżdżą;
Starszy_Brat Aleksnadra to sam Grote_Che i miał z Holandii kasę do przeprania
i do zainwestowania ... jeżdżą od 2000 roku systematycznie w odwiedziny do niego.
Ja odmówiłem współpracy ... wyjaśniłem im ile jestem w stanie sprzedać sam
choinek i ozdób i nie dla mnie taki biznes; na targowiskach stoją więksi
i jeżdżą w 4-5osób by handlować setkami choinek ... ja sprzedawałem zgodnie
z tym co uzgodniła Bożena_Zajdel z Grzegorzem_Zajdlem i ministrantami
z Bazyliki-Mniejszej w Gorlicach. Jestem jeden i czasem przy ruchu dużym
Bożena_Zajdel.

tu znam już analityczne informacje; Grote_Che znalazł producenta i zamówił
choinki ... wynajął dwóch osiłków do sprzedaży ... stali na targowicy;

Na kilka dni przed świętami ... 24 grudnia święta ... około 8-9 dni przed ... przyjeżdża
do Grzegorz_Zajdel producent choinek z "częstochowskiego";
szuka sprzedawców i dzwoni po mnie Grzegorz ... przyjeżdżam i się dowiaduje;
ktoś zamówił u niego 200 choinek ... wziął pożyczkę w parabanku i mu zwrócili
towar a te odmówili i jest po nim ... proponują taktykę ... on daje cenę producenta
bez marży i my-handlujący dajemy symboliczną kwotę zysku ... ja naliczałem
dwa złote lub wcale ... chodziło o sprzedaż ... przez kilka lat zostawały mi choinki
po sezonie i ciężko je przechowywać i sprzedawać ponownie ... czasem śmierdzą
posezonową wystawką ... i lepiej sprzedawać taki towar bez normalnych marż;
Na Żuka A-11 mogłem wziąć ze 20-50 choinek ... to i nie był problem spróbować.
Po 5 w wysokości: 1,20 ... 1,50 ... 1,80 ... 2,10 ... 2,40 lub 2,50 ... sprzedawcy
mieli regulowany czubek choinki to i wysokości można było regulować.
Sprzedałem mu około 12/130 choinek ... z tego co pamiętam Grzegorz 60 ...
Producent się wyratował ... np: 100 choinek po średniej cenie 65 złoty ... 6500 złoty
a przy tym co kojarzę  to mogło chodzić o 300 choinek ...
6500 x3 ... 19500 ... nie wiem?
Urząd Skarbowy w Gorlicach od lat współpracuje z handlarzami niewolnikami
i chyba się pomylił im system wartości ... cały niewolnik sprzedany to czysty zysk ...
całe choinki sprzedane po cenie ... raczej nie!

Warto dopisać że kontrole chodziły po targowicy ... ja płaciłem ZUS i Vat
a przed przyjazdem Urzędniczek wychodzili z targu umówieni handlarze
narkotykami i handlarze nielegalni ... ja dokumenty miałem ... oni nie ... dopiero
na znak Urzędniczki wracali na stoisko z towarem.
Mnie można było skontrolować i nie robiłem problemu.

Warto też wiedzieć że rok wcześniej odmówiłem 3500 złoty haraczu za handel
"dowolny" i wywalili mnie z "rynku_głównego" i stałem w błocie za karę
między Halą_Sportową a Basenem_Miejskim!
To jest po przekrętach z "stówką" i wymuszaniem reszty ze "stówki" i inne formy
wyłudzania przez urzędników!
To też po moim pobycie w Holandii na 3 i 0,5 dnia i 3 i 0,5 miesiąca gdzie sporo
Gorlickich Urzędniczek było z Grote_Che.
To też wszystkie przyjaciółki Bożeny_Zajdel i Beaty_Dec ... słynne kopanie
samochodu bo rozmowa z gorliczanką to seks ... co zmieniłem im hasło
że: godołem z nią to teraz nowe hasło.

...............................................................................Slawrys...  
ps: na prośbę ... ten producent przywiózł około 200 choinek do Grzegorza_Zajdla
z tego co kojarzę pozostałe 100 sztuk mieli tamci handlujący od
Grote_Che i Urzędniczek_zGorlic

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^echa choinek^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

tu dodatek specjalny; biznes to handel_niewolnikami ... nie tylko ... ważniejszy
jest handel grzesznikami i grzechami ... połączony z "jarmarkami_odpustowymi"
to dopiero jazda ekonomiczna.
Od wieków w regionie niewolnicy muszą w ramach kary za grzechy
wynajmować usługi w firmach "jehowych/katoli/bordoświadków" lub kupować
w ich systemie handlu.
Np: za "dzień_dobry" do Biskupa lub przekleństwo jest pokuta: musisz kupić towar
za dziesięć złoty ... po transakcji dostajesz "monit" potwierdzający i pleban
daje rozgrzeszenia.
Cennik grzechów zgodny z ekonomicznymi potrzebami lokalnych kacyków.
Choinki i ozdoby_choinkowe vel świąteczny towar (wszelkie święta);
to odpustowy towar ... plebani to regulowali listami grzeszników i sprzedających;
dlatego wiązane umowy ... miedzy spowiednikami i handlującymi;
Tu takie mieli z firmy_Margo (dywany i inne usługi budowlane) ... dywany
i materiały budowlane są nasączane odpowiednim śluzem zielonoświątkowym
i robi się ekonomię: grzesz, płacisz .. a nawet klecha wymusza grzechy
i potem sprawdza przy spowiedzi i potem skazuje.

Pradawni znawcy powinni to kojarzyć z "obrazami_świętymi" ... w ten sposób
łączyli się bojówkarze sekty z plebanem i odpowiednio wymuszali na grzesznikach
zachowania.
Tu Grzegorz_Kondracki współpracował jak i klan_Tylko z Episkopatem i można
było mieć gadającą_wersalkę albo dywan ... co kto chciał.

----11:40
kolejne echa ... informacje pewne:
stoję jeszcze na targu między Stadionem a Lodowiskiem ... na głównej linii
zakupów ... podchodzi para ... mężczyzna i kobieta ... mili ... chcą kupić
kwiatki sztuczne za 10 złoty ... proszą o potwierdzenie dla spowiednika;
powiedziałem że się pomylili .. ja takich nie daje ... ale ktoś na echo podpowiedział
że są inni sprzedawcy i trzeba mieć umowę z spowiednikiem ... nie doszło do transakcji;
poszli na inne stoisko i kupili ... potem się wrócili ... rozmawiali że może jednak
coś kupią i tak ... wytłumaczyłem kilka niuansów kwiatków sztucznych i stroików
na groby ... i po namyśle tamci kupili coś ... chyba pytali o modę i gdzie się je
daje ... miałem akurat nie tylko towar na cmentarz i pokazałem o co chodzi ... to
towar często wycofany z hurtowni i sklepów i nie zawsze jest to idealne ... czasem
kilka lat leży.

informacja z echa ... podobno tamte kwiatki sztuczne kupione za pokutę wyrzucili;
a te co kupili użyli gdzieś!

Szydzi ktoś na echu ... bo mnie pamięta jak stałem na targu ... sprzedawałem
po jednej dwie choinki dziennie ... bo się mendy_gorlickie nabijały że ja jedną
sprzedaje to cud ... a oni setkami ... też przypominają przekręt z choinkami
za stówkę ... robili cenę za 100 złoty i różne robili ustawki z kupno/sprzedaż
lub zakład o coś ... a nawet wymianę, oni kupili za 100 zloty choinkę to ty im
oddajesz 100 zloty i "kupujesz nic".

--- 12:33  "stówka z urzędu"
echa przekrętów ... stoję na stoisku i widzę z daleka ... kupujących u innych;
kolejka i przepychanki ... choinki to szybki biznes ... choinka zapakowana
i stówka w garści ... tu kupujący i tam kupujący ... po chwili dwóch urzędników
vel Policjantów ... jeden odszedł z stoiska z choinką ... drugi ze stówką ... każdy
w swoja stronę ... sprzedawca i kupujący są zdziwieni i się kłócą ... oni dali
"stówkę" .. a on sprzedał choinkę!
Ot urzędniczy styl!

Są jeszcze: rozmienianie i wydawanie stówki ... lub na chwilę pożyczanie
i oddawanie.

--- 16:34
kolejne echa ... targowica i Dworzysko i zielony_targ są traktowane różnie;
głównym ich położenia ideologiem jest Policja i Magistrat; ma to związek
z klanami_odA-Z i  Bziukami ... każdy plac w Gorlicach jest ustawiany
pod urządzenia z Instalacji_Getta z PrzyMęcinach i NadMszanka;
Dodatkowo mają zawsze punkty w Park_Miejski i Budynek_Lodowiska
i kilka innych mogących służyć generowaniu nośnej_hologramowej.
Używają wtedy głos_zbuka i kilka sztuczek hologramowych do wymuszania
zakupów ... oszukano tu też wiele osób i okradziono.
Ważne są też instalacje przy Rzeźni_NKWD późniejszej masarni czy też
obecnie jakieś inne budynki ... wszystko pod akcje wymuszeń ... wystarczy
oberwać narkotykiem z talentu_hologramowego od klanu_narkomanek
.. radzę się nie skarżyć - to Policjantki! ... wiele jest tu sztuczek; warto
przyjrzeć się ustawieniom i działaniom Urzędniczek.

__ 17:50
echa ... przekręt przekrętowi nie równy ... ja mam firmę zarejestrowaną
i płacę ZUS i Vat ... fakt! nie całkiem z prawdą ... pracuję jako tapicer
i handluje ... Urzędnicy po okaleczeniu mnie (8mm zapadnięty kręg L-5)
uniemożliwiają mi nic innego ... muszę pracować "na czarno" ...
to płacę sam ... wykazuje to co trzeba do sensownych opłat ... to że
nie wykazuje w grudniu sezonu to jedno ... ale jak nie mam nic, a pracuje ...
to i tak opłacam ... tak po dwóch latach takie płacenia podlicza mnie
Bożena_Zajdel ... Grzegorz ma firmę? jakąś ... nie płaci przez dwa lata nic ...
i Bożena podsumowuje moje opłaty ... wychodzi to samo ... ja zapłaciłem
Vat i ZUS on pojechał kupić nówkę Volkswagena "z homologacją" w salonie.

Można? można!!!

___ 28-06-17
echa przekrętów ... zmówienie 300 choinek przez gorliczan to tylko część
przekrętu ... oni zamówili u kilku producentów po 300 choinek sztucznych;
w podobnym stylu i asortymencie.

cdn ... możliwy bo schodzą się echa
..........................................................................................Slawrys....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz