sobota, 27 maja 2017

kulisy "Gwiazdotwora" - materiał roboczy


   Dziwne są metody organizowania koncertów ... szprycowanie i katowanie
świadków przestępstw są jakie są.
Wszystko w ramach:
Gorlickie_Centrum_Kultury w Gliniku ... przy FM-Glinik ... puszczają mi co mogą
by fałszować dowody przestępczej działalności ... organizatorów ... Klany_A-Z
Wydziału-X z Gorlic/Sękowa/Szalowa/Szerzyny.
Gorlicki_GieCeK  to baza ich ... Abramowicz z Flakiewiczem mają ustawienia
do kontroli ludzi i puszczania ... idzie to od piwnic pod salą_teatralną po
piętro nad nią.

wstęp do zbrodni:
bramka_Fla-Abr  jest od 1949 do 85 obsługiwana nośną_hologramową i łączy
się z głębią_NKWD/Nowicki przy Parku_Miejskim.
Tu działają od lat i uczą adeptów mordowania i likwidowania nieposłusznych.
Wczoraj ... 26-06-2017 ... puszczają hologramy tych co tam działali.
Flakiewicz wysuwa się hologramem za okno ... "wysięgnikiem" ... to NKWD
system ... pomimo zamkniętego okna wychodzą nienaturalni po za okna i ściany.
Ktoś go używa by kontynuować plan ich ... puszczają mi jak uczy Flakiewicz
przesłuchań młodą blond-dziewczynę i Waldemara_Kazubka ... przesłuchują
i likwidują świadków.
Dziwne? nie ... taka tu kultura ... potem kolejne przypomnienie ...
rok 1985 ... maj ... ktoś chce zwabić do GieCek-Glinik ludzi związanych
z poszukiwaniem zbrodniarzy ... od lat jeżdżą w te okolice śledczy z różnych
para-organizacji udających pogoń za zbrodniarzami. Źle to wygląda dla ofiar;
szukają świadków ... potem zbierają zeznania ... następnie robią wspólne
zdjęcie z zbrodniarkami i ogłaszają pojednanie ... część świadków ginie; reszta
ma problemy z pamięcią ... mordercy dostają w nagrodę ich mieszkania i
pieniądze ... współtworzą system ekonomiczny na terenach Polski przez nich
okupowanych. Świadków co raz mniej ... ale przy likwidacji poprzednich
powstają kolejne zbrodnie i NKWD musi likwidować i ogarniać kolejne
miejsca zbrodni wraz z świadkami.
W 1985 roku muszą zwabić grupę osób poszukujących zaginione kobiety
i dzieci ... Jest okazja Beata_z_Bajm współpracuje z Nowickim/Geletta i może
im  pomóc ... bramka_pastuch pomoże hologramami manipulować ludźmi.
Wszyscy dostają za darmo bilety ... zapraszają wytypowane osoby. 
Organizatorzy by zwrócić sobie koszty i zarobić ... część ludzi zaprasza, ale muszą 
zapłacić przy wejściu. 
Jest wręcz pewne że są na sali osoby przeznaczone do likwidacji ... około 10% elit
z biletami-zaproszeniami są zamieszani w poszukiwania zaginionych ... znajdują się
co jakiś czas zwłoki dziewczyn-zaginionych ale nie tu i nie w ramach wyjazdu
jaki im zorganizowano.
Sekta od lat fałszuje jakąś zbrodnie i robi "deja_vu" vel  "efekt_deja_vu" wszystkim.
Grupowe: wszyscy to wszyscy ... te same miejsca i te same czynności ... ludzie
muszą zapłacić pechem życia na wąwozach_śmierci bo oni władcy muszą
zabijać i fałszować zbrodnie.

Zbrodnia bez kary ... prawdopodobnie 5 lat wcześniej i co roku w ramach rocznicy.
Maj od 1980 do 1985 ... chcą zatuszować zbrodnie na terenie:
 Iwla-Mszanka-Tylawa-Daliowa-Rzepedź
oraz Ługi_Andrzejówka---Muszyna---Tylicz---Banica---Nowica

Przywożą tu od  lat ludzi do wymiany w enklawach_burdelach ... system?
prosty! przyjeżdża wycieczka .... np: około 40 osób ... zagubi się 5 i później szukają
ale po latach okazuje się ... najlepiej po 5 latach ... że zginęli ... w rzeczywistości
to wymiana trupów na żywe do enklawy ...
W 1983 lub 84  roku w maju chyba przesadzili ... byłem w Tylawie przy
Zajeździe dla rządowych alfonsów ... alfons przerabiał mnie ... pokazywał
mi jak oni zarządzają burdelem i mam być żygolakiem dla pedofilek z Urzędu.
Stałem z nim przy zajeździe i dorwał prostytutkę co się buntowała i
robił pokaz z testem: odruchy_Deca.
Dziewczyna poszła do "pracy" zanim się wziął za mnie ... potem przyjechały autobusy ...
mam wrażenie że dwa ... ustawiły się w trójkąt; a zawartość wyszła
stać przed nimi ... po podróży oszołomione zbierały się w grupach, ale przy autobusach.
Kilka pięknych ... alfons aż się roztrzepał ... zadzwonił do kogoś że jest nowy
towar ... i pytał kto zarządza ... mieli już dwie pary do zarządzania niewolnikami.
Agresywna-szefowa i alfons-pewniak ... dwie pary ... szał to nie był ale
oszołomiony towar rozstawiali i ustawiali jak chcieli ... przydział miały i rozlokować
je mieli ... z nośnej_hologramowej bo je tam podglądali to uznałem że to
domki_letniskowe w Mszanka-Tylawa-Jaśliska (ale takich lokalizacji w regionie
jest więcej i mogły być wywiezione gdziekolwiek ... choćby do
Trzciana przy Pustelni_J/zD ...)

---16:00--
Kobiety rozdziali i wysyłali z przydzielonymi "animatorami-alfonsami" ... te co
chciały uprawiać seks z oficerami dobrowolnie miały oddzielną grupę
i zostały gdzieś przydzielone do ekskluzywnych pomieszczeń ... to pamiętam ...
reszta to informacje analityczne z echa ... i z tego co alfonsi oglądali w ramach
relacji "live" ... ktoś kto ma dostęp do PrzyNiebylec/PrzyHuta/PrzyMęcinach ...
kilka dziewczyn z obsługi NadMszanka zginęło bo są wśród poszukiwanych.
Mam tylko ich z boku relacje ... alfons mnie katował i przy okazji oglądał ...
mam migawki jak szprycują te co nie chcą brać udziału w niczym ... by nie były
świadkami muszą być odurzone ... całą grupę ktoś przedawkował i wzywali
klan_Nowickiego i Stankiewicza ... co zrobić bo się nie wybudzały, a mieli inne
trupy już ... te nie są z zamówionych. Planowali kilka przekrętów i utrzymać
je "wiotkie" aż po jednej gdzieś upchają by rozgłosu nie było ... mieli każdą
spisać i zająć się rodzinami ... wezwali Bziuki-Bemowo i Bziuki-Kwaszemina
i mieli zrobić zadymę i sporo akcji maskujących a TVPedofilska miała
zorganizować przekręty.
Koncertowa trasa ... Bajm ... Sękowa/Szalowa/Cergowa/Gorlice itd miały
zapewnić alibi organizatorom ... sporo w tłumie akcji i po kilka lądowało
gdzie bądź ... rozwozili karetkami po różnych szpitalach.

~~~~
Alfons co mnie katował ...vel urabiał  jak kurwa_zZUS twierdzi ... im wolno
przerabiać sieroty i zmuszać do usług pedofilkom z rządu!!!
Oglądał cały czas relacje i umawiał się z różnymi osobami. Są na hologramowych
liniach i trudno powiedzieć kto to jest ... co rozpoznaje jakąś twarz lub postać;
to się okazją obecni dziennikarze; politycy i inni przestępcy związani
z handlem niewolnikami.
Wyraźnie jedną z ofiar jest dziewczyna wyrzucona z autobusu przez Agnieszkę_Gozdyrę
i jej koleżanki z klanem_Połeć i Stankiewicz.
Kierowca non stop przełączał hologramową instalacje by kierowcy nie kapnęli się
ile osób jedzie i kto ... jedynie ja miałem maskować jazdę i dziewczyna z fiurgającą
spódnicą ... wcześniej były dwie ... podobne ... obie w spodniach i strojach
nie pasujących do temperatury ... jedna bardzo blada/sina ... Agnieszka_Gozdyra
jedną zmieniła i zaczęła mnie rozpytywać ... stwierdziła że jestem kurierem.
Też chciała od razu ślub brać i bo z nią rozmowa to seks ... a seks to też ślub.
Odmówiłem bo rozmowa w podróży to nie żadne zaręczyny ... przesiadłem się
na inne miejsce by nie siedzieć z nią ... odmówiłem rozmów-seksu ...
Wyraźnie widziałem jak kierowca rozmawiał z innymi kierowcami że się
mu zepsuł przełącznik pięter-hologramowych. Miałem wrażenie, że wyrzucił
kogoś z tyłu z Stankiewiczem lub mu podobnym.
Tu mi nakładali kilka obrazów i jest relacja alfonsów z rozmów z tymi dziewczynami.
Te jechały do Polańczyka ale przez Niebylec ... chyba chodzi o to że je wozili
po dawnych "hologramowych_domach_weselnych" wtedy przerobionych
na ekskluzywne pensjonaty typu: Zajazd_Cześnik ... Zajazd_Bartnik ...
... Zajazd_PodSamolotem  ... i inne
Tu Stankiewicz przy okazji imprezy w Gorlicach w restauracji dla
A.Gozdyra/A.Stankiewicz  puścił informacje z ich spotkań ... miejsca i wydarzenia
podobne ... ja się sugeruje prywatną niechęcią do A.Gozdyry ... ale może to być trick
TVPedofilskiej i są nałożone imprezy i przedawkowania i cykl likwidacji
"szkód" po imprezach alfonsów i szefowych.
Wszystko w ramach tego wydarzenia lub jego okolic

---
kulisy trasy koncertowej są niejasne Bajm i roli wokalistki ... główny motyw
to ... przy okazji robią hologramową instalację i wzywają przy okazji
"imprez masowych" posiłki mundurowe ... czyli: Bziuków.
Od czasu ataku alfonsów w Krośnie ... mam te same osoby wściekle mnie niszczące;
grupa Polsat / TVPedofislka z Warszawy / dziennikarze-alfonsi

Wczoraj nie tylko policjant mnie i Flakiewicz atakowali ... hologramami uderza wiele
osób związanych z handlem ludźmi ... w tym sam Iwański/Michalski/Abramowicz.
Są związani choćby z przekrętami jakie organizują mi w Holandii ... prześladują
kilka sportsmenek młodych ... chcą je przerabiać do tego co tu w regionie
robi sekta od lat ... też wszystko związane z Koncert_Beata/Bajm i wydarzeniami
około pedofilskich praktyk Nowicki/Geletta i ich klany_A-Z przy Bazylice
Państwa_Biskupiego.
Atakuje dziś od nowa cała grupa ... Iwański/Dzielnicowy/klan_habsburżanek
wszystko głos_zbuka i przypominanie koncertu z wtedy i przepowiedni
Policjantów z Wydziału-X w Gorlicach.
Wywołują do okna i pokazy robią jak wyjeżdżą i szydzi Iwański/Michalski
i dzielnicowy/alfons ... szyderczo puszczają hologramy głosowe i obrazy
sugerujące ich status społeczny. Będą bezkarni i nie przyjmie policja nigdy
moich zeznań ... w Gorlicach to normalne i nie jest to przestępstwo.

Wszyscy są związani z koncertem z wtedy i jego powtórką zorganizowaną
na 100-lecie Wydziału_X i Bazyliki_pedofili i habsburżanek ...

... cdn ... w trakcie pisania i zbierania informacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz