niedziela, 14 maja 2017

Marian - dualizm_gorlicki!

od autora:
przed napisaniem nowelki sekta katuje mnie szyderstwami na temat mojego Taty;
rządzą i dzielą pedofile i handlarze_niewolnikami którzy zabili mojego Tatę.
W maju ... dziś 14-maja!szydzą głosem_zbuka: to prawdziwa rocznica jego śmierci.
Przykro słuchać gdy idzie się miejscami jego walki z NKWD i handlarzami_ludźmi.
Ich bandy rządzą do dziś ... zginął ... ale to lepsze jak życie w tym
parszywym  miejscu wśród zwyrodnialców.

zgodnie z ich szyderstwem: w prawdziwym dniu jego śmierci!

W dniu imienin: Marian!  dualizm_gorlicki! 

                Grupa żołnierzy nie miała szczęścia do Gorlic; walki i rywalizacja
z arystokracją sekty i klanami handlarzy_ludźmi dobiegała końca. 
Musieli odejść ... koniec ... końcem maja 1966 ... zanim do tego doszło 
jeszcze dwie grupy przygotowywały coś dla nich: 
- mendy_gorlickie przygotowały zemstę i nasłuchiwały co szykuje 
inna grupa w Gorlicach
- zwykli ludzie i dzieci z domu_dziecka 

Dzieci przygotowały teatr: w trzech aktach "Pan Wołodyjowski" i prezenty 
dla solenizantów. Prezenty były robione jako dar serca. 
Wszystko własnoręcznie przygotowane i piękne bo skromne ... niczego nie 
kupiły ani nie odebrały nikomu. 
Sporo jak na ich możliwości, rywalizacja z mendami_gorlickimi wykończyła 
i ich. Sklepik nie wytrzymał konkurencji z Wydziałem-X. 
Ekspedientki wyszkolone w milicyjnych służbach nie dały im szans. 
Jedynie został ślad wspomnień ich stoisk z wyrobami ... i tego co stworzyły. 
Czekały na dzień-niespodziankę. 
Wszystko zapięte na ostatni guzik i wtedy zaatakowały ekspedientki. 
Wezwania i akcje w regionie zmusiły żołnierzy do wyjazdu. 
Do grupy dzieci podeszły wyszkolone mendy_gorlickie i podziękowały 
za przygotowanie prezentów dla ich mend.
Każdy z przyprowadzonych coś dostał. Rozdały wszystko. 

            Grupa żołnierzy gdy wróciła z akcji zastała pobojowisko po akcji 
zawistnych gorliczanek. 
Ciszę przerwał Marian:
- musiałyście przygotować coś wyjątkowego że wszystko zabrali i zniszczyli
miejsce. To najpiękniejszy dar jaki miałyście i taki też go dostaliśmy. 
To było to, co mogłyście zrobić ... mówiąc to przeglądał na hologramie przygotowania 
Marian i widział co było przygotowane i jak mendy_gorlickie wyłudziły 
wszystko od dzieci. 

            Wszyscy żołnierze razem z nim podeszli i im podziękowali. 
Ślady na echu_hologramów świadczyły o pięknie przygotowań i 
prezentów ... ocieranie łez żalu dzieci z przegranej z ekspedientkami 
i milicją dało wszystkim wiele radości. 

na pocieszenie! 
wszyscy jak i ja nie chcieli tu żyć! oni zmarli, a ja marzę o śmierci! 
.....................................................................................Slawrys...

ps: niezbyt mi wyszło ... muszę echa pozbierać tamtych wydarzeń to
jeszcze opiszę ... to będzie wersja pierwsza!
Głos_zbuka atakuje i psuje wszystko włącznie z myślami ... swego czasu
sekta pedofili po śmierci Taty przepowiadała że będę klął i chodził
ulicami_mend i sam ze sobą rozmawiał ... dziś przeszedłem się
do Parku gdzie ostatni raz widziałem Tatę żywego i przez drogę
głosem_zbuka katowali mnie ... podczas powrotnej drogi do więzienia
kląłem i głośno rozmawiałem z głosem_zbuka ... co ludzie słyszeli?
czy też słyszeli ataki broni_hologramowej? czy tylko przeklinanie
 na mendy_gorlickie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz